dimecres, 23 de febrer del 2011

Publicitat comercial a Reus. 1. L'skyline de l'autosatisfacció. Dels orígens a 1939. 2. La definitiva globalització. De la postguerra als Jocs Olímpics. 1939-1992



Albert ARNAVAT
Publicitat comercial a Reus.
1. L'skyline de l'autosatisfacció. Dels orígens a 1939.
2. La definitiva globalització. De la postguerra als Jocs Olímpics. 1939-1992.
Ajuntament de Reus, 1996 i 2000, 268 i 246 pp.
Pròleg d'Enric Satué

«Perquè, si com va escriure encertadament Gerard de Nerval, «la clau per a conèixer la història de França són els blasons»(és a dir, l'heràldica), haurem d'afanyar-nos a començar ben aviat l'estudi de marques i logotips, si és que volem conèixer totala història de Catalunya. I aquest llibre que teniu a les mans n'esdevindrà, sens dubte, una peça clau.»
Del Pròleg d'Enric SATUÉ

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici